Reklamedame

Reklamedame
Skjerf for buss til Misjon Uten Grenser

fredag 4. mars 2011

Startdagen for dette strålende prosjektet 04.03.11

I dag har jeg hatt to spaserturer. Først gikk jeg opp og henta bilen som var dratt med mannen på jobb. Så var det hjem til to speilegg og en halv pakke bacon før jeg dro avgårde for å gå en times tur med en venninne. Etterpå har jeg stort sett sittet her og klødd meg i hodet i et forsøk på å få denne bloggen opp og gå. Faktisk har jeg skrevet litt her og der, men det ser ut til å ha forsvunnet ut i løse lufta sammen med en god del annet jeg har skrevet på pc i løpet av mange år. "I wish I knew where somewhere is - I have som many things there!"


1 kommentar:

  1. Hei, nå fant jeg deg jo ;))
    Vi røykesluttere må holde sammen.
    Hilsen Lomar (Lotte)

    SvarSlett