Reklamedame

Reklamedame
Skjerf for buss til Misjon Uten Grenser

lørdag 16. april 2011

Familieliv og vafler

I formiddag fikk vi telefon om at Cassandra (2 1/2 år) hadde fått sykkel med støttehjul.  Om vi hadde lyst til å få med oss starten på hennes to-hjuls-karriere? Joda, det hadde vi lyst til. Så vi inviterte Cassandra med mor, bror, sykkel og hjelm på besøk. Det er stor veranda her (62 kvadratmeter visstnok). Så det er godt med sykleplass. Kusine Ylva (snart 6 år) kom også på besøk med sykkel og far. Bestemor (som altså er meg) var nede og kjøpte sånn gåbil som Nickolai kunne sitte på eller skubbe. Han var ett år i januar og har gått like lenge,  men likte godt bilen. Far til Cassandra var hjemme og rev ned  kledning på huset, og far til Ylva ble med bestefar på garderobeskap-laging. Tante Turid og onkel Lasse kom på besøk etter å ha blitt invitert på vaffelkaker. Flere andre var invitert, men det passet ikke for alle i dag. Så vi prøver å samle flere en annen gang. Bildet er fra vaffelsteking på hytta sist sommer. Det ble ikke tatt noe bilde i dag, men jeg stekte opp røre av 2 liter kulturmelk. Vafler skal spises varme og til en er sprekkmett er regelen her i huset. :-)

4 kommentarer:

  1. Hm. Der havna bildet "under" overskrifta liksom. Hvis jeg nå hadde visst hvorfor, hadde jeg faktisk lært noe her. Noen som kan tipse meg?
    Den to-hjuls-karrieren var forresten med to ekstrahjul. Ikke det helt store innlegget dette her, nei. Men man øver seg. :-)

    SvarSlett
  2. Når du legger inn et bilde, så kan du peke på det. Da kommer det opp en rekke valg, om du vil legge bildet på sidene eller midt på, hvor stort du vil det skal være og om du vil ha bildetekst rett under bildet. Og dessuten har du nå mulighet til å dra bildet dit du vil ha det, altså oppover eller nedover i forhold til teksten.

    Du kan endre på dette eller legge til et bilde selv om innlegget er postet, bare klikk på redigeringsblyanten under innlegget.

    SvarSlett
  3. Takk skal du ha! Da prøver jeg det neste gang. :-)

    SvarSlett
  4. 10HI .. her lærte jeg litt også ;D God påske!!

    SvarSlett