Reklamedame

Reklamedame
Skjerf for buss til Misjon Uten Grenser

mandag 4. april 2011

Skritt for skritt

Da er vi i gang med årets dytt-aksjon på jobben. Jeg fant igjen skritt-telleren min i helga, men den hadde gått hen og dødd i sin ensomhet. Så min halvannen times tur i morges må regnes i tid. Men jeg var innom sportsbutikken på hjemveien. Så nå telles det ivrig her. :-)


Turen i morges gikk via Dalen og Husveg, over til kirken på Odland og hjem langs Odlandsvegen. Jeg brukte bortimot halvannen time. Kan nok korte inn litt på tiden, men det ble noen ekstra minutter for å ta bilder. Måtte ha med et av jernbanelinja og. I morgen er jeg på jobb der, så da får jeg samle skritt i tog. :-)

2 kommentarer:

  1. Så vårlig det ser ut der du bor! :) Kjempeflott!

    SvarSlett
  2. Deilig å gå turer nå, man ser forandringer fra dag til dag. Jeg har en avtale med nabofrøkna Mira Eriksen igjen i morgen. Hun er aldrig vond å be med på tur ;) God tirsdag ;D

    SvarSlett