Reklamedame

Reklamedame
Skjerf for buss til Misjon Uten Grenser

tirsdag 5. april 2011

Grått og vått!



Det hjelper litt på motivasjonen med skritt-teller. I dag våknet jeg til duskregn. Var litt fristet til å prøve å få liv i Wii-en, men kom meg da ut av dørene ti på halv åtte. Den nye regnbuksa ligger fortsatt ubrukt, men jakken ble tatt i bruk for andre gang. Og når en først kommer ut, så der det jo deilig da. Jeg valgte å gå et stykke langs "ånå" i dag. Det var en del vann i "na" i dag. Jeg tok noen få bilder. Brillene mine ble så våte at det forhindret litt jakten på gode motiver. Ruta tok ca 40 minutter. Jeg lager meg en slags turoversikt. :-)

2 kommentarer:

  1. Hallo :-)
    Tror du er en av røykeslutterne på slutta.no som jeg virkelig tar av hatten for!
    Koselig å se bilde og bloggen din.
    Stå på videre, uten en eneste røyk!
    Hilsen Tantebe..

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Joda, jeg har vært aktiv på slutta.no i nesten to år og holder nå på å rive meg løs derfra. Er så mange flotte folk der, og jeg synes det er så kjekt å se at stadig nye tar opp kampen med røyketrollet. Derfor har jeg brukt veldig mye tid der inne. Men nå er tiden kommet til å gå viderer på egen hånd - med bare sporadiske besøk der. :-)

    SvarSlett